Klachtenregeling

Dagelijks proberen wij in Zorggroep Marijke goede zorg te verlenen.  Toch kan het weleens gebeuren dat u niet tevreden bent en een opmerking of klacht heeft. Deze willen wij graag met u bespreken om tot een oplossing te komen. Soms is de ondersteuning van onze klachtenfunctionars hierbij nodig. Daarnaast zijn we aangesloten bij de geschillencommissie van Actiz.

Klachtenreglement

Zorggroep Marijke spant zich dagelijks in om goede zorg aan alle cliënten te verlenen. Het kan echter voorkomen dat een cliënt of diens familie niet tevreden is. Om behandeling van een klacht goed te laten verlopen is onderstaand reglement volgens wet- en regelgeving opgesteld en wordt als zodanig door de Zorggroep gebruikt.  

Download klachtenreglement

Ervaringen

Familielid bewoner Huize Marijke

Zeer tevreden met sfeer en waardigheid waarmee de medewerkers de verzorging deden zoal bij mijn vader als bij de andere bewoners.


juli 2022

Familielid bewoner Zorghuys de Wingerd

Mijn vader kon helemaal zichzelf zijn en heeft genoten van zijn verblijf in de Wingerd. Betrokken en lieve medewerkers die bereid zijn alles te doen. Erg fijn en een goede sfeer.


april 2022

Familielid bewoner de Wijkse Hof

Voor de verpleging, vrijwilligers, AB en directie, alle lof rondom de zorg en alles wat erbij komt kijken! Ook naar persoonlijke wensen wordt er zo goed mee omgegaan, ( geloof, vrije tijd, evt hobby’s, ) Dementie is een zwaar proces voor bewoner en familie, maar je kunt als familie jouw ouder in de Wijkse Hof in liefde “achterlaten”


Juni 2022

Neem contact op