Klachtenregeling

Dagelijks proberen wij in Zorggroep Marijke goede zorg te verlenen.  Toch kan het weleens gebeuren dat u niet tevreden bent en een opmerking of klacht heeft. Deze willen wij graag met u bespreken om tot een oplossing te komen. Soms is de ondersteuning van onze klachtenfunctionars hierbij nodig. Daarnaast zijn we aangesloten bij de geschillencommissie van Actiz.

Klachtenreglement

Zorggroep Marijke spant zich dagelijks in om goede zorg aan alle cliënten te verlenen. Het kan echter voorkomen dat een cliënt of diens familie niet tevreden is. Om behandeling van een klacht goed te laten verlopen is onderstaand reglement volgens wet- en regelgeving opgesteld en wordt als zodanig door de Zorggroep gebruikt.  

Download klachtenreglement

Ervaringen

Familielid bewoner Huize Marijke

Mijn moeder heeft een hele fijne laatste periode van haar leven gehad in Huize Marijke. Het gebouw is niet nieuw maar de sfeer was warm en hartelijk. Het levendige uitzicht was een fijne afleiding. De christelijke sfeer waardeerde mijn moeder zeer.


februari 2020

Familielid bewoner Zorghuys de Wingerd

Vanaf de spoedopname een paar jaar geleden tot de huidige terminale fase is mijn moeder vakkundig en met liefde verzorgd. Wij wonen in het buitenland en dat is een geruststellende gedachte. Ze zijn professioneel en ook zeer persoonlijk, vriendelijk en begrijpen dat ze ook echt een “thuis” zijn. Het is daarbij kleinschalig en persoonlijk, met prettige kamers en ligt in een mooie, bosrijke omgeving.


november 2020

Familielid bewoner de Wijkse Hof

Kleinschalige Woonzorg in en dichtbij de oude binnenstad. Soort huiselijke sfeer met zicht op keuken en met eigen semi-afgesloten breed terras. Hoge kamer met eigen klimaatmaatregelen. Ruime eigen was en toiletruimte. Fijn hartelijk warme sfeer.


Juni 2021

Neem contact op